tag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post5053274840308917323..comments2023-05-03T18:47:04.116+03:00Comments on פורום לנושאי סת"ם: פסיעה לבר מוטעיתmoshe weinerhttp://www.blogger.com/profile/17623258731013647342noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-29369521634051941392012-07-06T11:49:59.322+03:002012-07-06T11:49:59.322+03:00חכמים הזהרו בדבריכם:
אחד מלקוחותי לאחר שקרא את המא...חכמים הזהרו בדבריכם:<br />אחד מלקוחותי לאחר שקרא את המאמר נוטה לא לקבל מזוזות שיש בהם פסיע ב"ה" האחרונה.<br />משום מה ידעתי שזה יקרא לכן שאלתי מה עושים בדיעבד כשזה כבר נכתב בצורה כך.<br />האם זה טיעון לא לקבל את המזוזות?<br />מכאן ולהבא תיקנתי ולכן במזוזות האחרונות אני משתדל לא להוסיף, אבל מה אם מה שהיה לפני הפוסט???haim medinahttps://www.blogger.com/profile/01572713116262940319noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-74264068304648508072012-06-18T08:21:54.343+03:002012-06-18T08:21:54.343+03:00"לכאורה הה׳ השני׳ה יוצא מתחילת הגג" - הת..."לכאורה הה׳ השני׳ה יוצא מתחילת הגג" - התכוונת רגל ימין יוצא מתחילת הגג. <br /><br />נכון כן נוהגים, וכן כתוב במשנת חסידים שתהא הה"א השניה צרה מהראשונה ולא כמו הראשונה שהיא רחבה יותר משאר ההי"ן.<br />ולכן רק מרבעים סיום הגג של השניה, אבל לא מוסיפים עקב. אתה צודק כאן נראה שהסופר הוסיף לה קצת עקב.moshe weinerhttps://www.blogger.com/profile/17623258731013647342noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-66240145592165820242012-06-17T23:26:00.165+03:002012-06-17T23:26:00.165+03:00לכאורה הה׳ השני׳ה יוצא מתחילת הגג ולא כמו הראשונה ...לכאורה הה׳ השני׳ה יוצא מתחילת הגג ולא כמו הראשונה שיש עקב קטן כמו בד׳Ezrahttps://www.blogger.com/profile/06922948662629965255noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-37440877439410002102012-06-14T20:57:28.031+03:002012-06-14T20:57:28.031+03:00תודה רבה לרב יוסף משה על תיקון הטעות בפנים !!
שימ...תודה רבה לרב יוסף משה על תיקון הטעות בפנים !!<br /><br />שימו לב - הפסיעה לבר בה"א הראשונה הוא נוטה שמאלה.moshe weinerhttps://www.blogger.com/profile/17623258731013647342noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-87647945325140419412012-06-13T11:45:43.801+03:002012-06-13T11:45:43.801+03:00לא למחוק מהשמות שכבר כתובים, כי נכתבו על דעת לקדשם...לא למחוק מהשמות שכבר כתובים, כי נכתבו על דעת לקדשם, ואינם שינוי צורת האות לפסלה - א"כ אין למחוק או לתקנם !!!<br />בנוגע להבא יש להשתדל לא לעשותו כי הוא נגד הקבלה של האריז"ל.<br /><br />בנוגע לפסיעה לבר בה"א הראשונה יש לעשותו באלכסון מעט החוצה - כלומר נוטה שמאלה בירידה מעט.moshe weinerhttps://www.blogger.com/profile/17623258731013647342noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-80421698101580980832012-06-13T11:22:54.982+03:002012-06-13T11:22:54.982+03:00תכלס מה לעשות אם מה שכבר נכתב:
1. למחוק אסור
2. לה...תכלס מה לעשות אם מה שכבר נכתב:<br />1. למחוק אסור<br />2. להוסיף דיו מסוכן.<br />3. לפי הפסקה האחרונה: "לפחות סופר חב"די וכו'" מה עושים אם מה שכבר נכתב?<br />לגבי הפסיע לבר ב"ה" הראשונה יש כאלה שעושים אותה ממש מקבילית לשרטוט, ר' ראובן הסופר עושה אותה באלכסון. מה הנכון ביותר?haim medinahttps://www.blogger.com/profile/01572713116262940319noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-93886340617240869.post-64612590203486387832012-06-12T15:24:27.874+03:002012-06-12T15:24:27.874+03:00אולי טעות זה בא מספר ליקוט ספרי סת"ם בין חלק ...אולי טעות זה בא מספר ליקוט ספרי סת"ם בין חלק שישי לשביעי יש לו קונטרס תפילות וכוונות <br />שם יש דוגמא לסדר כתיבת שם הוי'<br />ויש לו אותו בליטהDivrei Kodeshhttps://www.blogger.com/profile/14014349336154925631noreply@blogger.com