בצד"י הפסק דק המפריד היו"ד מהגוף - מותר לתקן, כי האות ברורה.
בצד"י זה ההפסק יותר ניכר, אבל עדיין לא ברור שנשתנה צורתה ליו"ד ונו"ן. ולכן מועיל כאן קריאת התינוק, ואם יקראנה צ' מותר לתקנה בתפלין.
[זו שאלה גבולית - ואין לדיין אלא מה שעיניו רואות במציאות (ולא בסקן, וגם כי הסקן מוגדל מהמציאות)]
ראה גם פורום לנושאי סת"ם: צד"י נפרד היו"ד מהנו"ן
פורום לנושאי סת"ם: הפסק ניכר בצד"י בכתב האריז"ל
ראה גם פורום לנושאי סת"ם: צד"י נפרד היו"ד מהנו"ן
פורום לנושאי סת"ם: הפסק ניכר בצד"י בכתב האריז"ל
חיבור היו"ד ממש לעיגול המושב ונהפכה למין עיי"ן - פסולה [כמשמעות הפוסקים].
ראה גם פורום לנושאי סת"ם: צד"י כעין עיי"ן
פורום לנושאי סת"ם: צד"י כפופה - היו"ד דבוק בכיפוף מושבה
פורום לנושאי סת"ם: יו"ד הצד"י מחוברת למטה מדי
פורום לנושאי סת"ם: שאלות על צד"י, עיי"ן
פורום לנושאי סת"ם: שאלות בצורת האות
פורום לנושאי סת"ם: שאלות על צד"י
פורום לנושאי סת"ם: שאלות על צדי"ם
פורום לנושאי סת"ם: ירך היו"ד דבוק למטה בצד"י
ראוי להתבונן - שלא כל הדוגמאות הנ"ל שוות.
ראה גם פורום לנושאי סת"ם: צד"י כעין עיי"ן
פורום לנושאי סת"ם: צד"י כפופה - היו"ד דבוק בכיפוף מושבה
פורום לנושאי סת"ם: יו"ד הצד"י מחוברת למטה מדי
פורום לנושאי סת"ם: שאלות על צד"י, עיי"ן
פורום לנושאי סת"ם: שאלות בצורת האות
פורום לנושאי סת"ם: שאלות על צד"י
פורום לנושאי סת"ם: שאלות על צדי"ם
פורום לנושאי סת"ם: ירך היו"ד דבוק למטה בצד"י
ראוי להתבונן - שלא כל הדוגמאות הנ"ל שוות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה