שאלה: כאשר אני אומר לפני כתיבת המזוזה "לשם
קדושת מזוזה" האם זה כולל תיקונים שאני עושה אחר השלמת הכתיבה וההגהה, או שמא
אני חייב לחזור ולקדש את התיקונים "לשם קדושת מזוזה"?
תשובה: בודאי ראוי לחזור ולקדש את התקונים עצמם.
אמנם מן הדין נראה, היות שהקידוש בתחילת כתיבת המזוזה [או פרשיות תפלין] הוא על כל
המצוה עד גמרה, וידוע שיש הגהה ותיקונים, א"כ הכל נכלל בכלל הקידוש תחילה.
אמנם אם עבר זמן רב וכבר הסיח דעתו ממזוזה זו
וקידושה, נראה שחייב לחזור ולקדש התיקון. (דין האחרון – מצאתי בביאור הסופר עמוד
כו, ד"ה ומספיק).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה