כנראה שהיה מחיקה ונעשה חור, ועשה הסופר טלאי וכתב המילה על הטלאי [כסדרה] -
היתר כתיבה על טלאי נאמרה רק בס"ת, ולא נזכר היתר זו לתפלין ומזוזה, וצע"ג להתיר הדבר.
ולכאורה לסוברים שעורות המדובקים יחד חשובים לעור אחד, אם הדביק הטלאי לפני תחילת כתיבה כל המזוזה [דבר שלא מסתבר שקרה במקרה דנן] יש על מה לסמוך, אבל לסוברים שעורות המדובקים יחד לא חשיבי לעור אחד [כידוע המחלוקת לענין בתים העשויים מעורות מדובקים], אם כן מזוזה [וכן הדין לפרשה אחת בתפלין] הכתובה על שתי עורות פסול.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה