מותר לגרר הדיבוק שבין התגין, ואין בזה חשש של פסול חק תוכות. כי לא נאמר דין "כתיבה [ולא חקיקה]" בתגין.
ראה מה שכתבתי פורום לנושאי סת"ם: תגי שעטנזג"ץ - תגי בדקחי"ה, ולכאורה יש להחמיר שלא לגרור משום חק תוכות כמבואר שם. מ"מ לא עדיף נגיעת תגין זה לזה, מנגיעת אותיות זה לזה, שנוהגים היתר לגרור הדיבוק, כל שכן נגיעת התגין זה לזה כאשר כל אחד ניכר לעצמו, ודאי מותר לגרר ביניהם.
ראה מה שכתבתי פורום לנושאי סת"ם: תגי שעטנזג"ץ - תגי בדקחי"ה, ולכאורה יש להחמיר שלא לגרור משום חק תוכות כמבואר שם. מ"מ לא עדיף נגיעת תגין זה לזה, מנגיעת אותיות זה לזה, שנוהגים היתר לגרור הדיבוק, כל שכן נגיעת התגין זה לזה כאשר כל אחד ניכר לעצמו, ודאי מותר לגרר ביניהם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה