אני כותב לפי הנראה מהתמונה, אבל במציאות צריך לראות את הקלף ממש.
לפי הנראה יוצא עוקץ משהו מריבוע הוי"ו. אין לפסול כי כללותו נראית כוי"ו - אך מ"מ נראה לי שצריך לשאול תינוק לרווחא דמילתא, היות שיש כאן שינוי מסויים מצורתה [של לכתחילה]. ואם וי"ו מרובעת ממש ללא עוקץ יוצא, כתב שו"ע רבינו שאם ישאל לתינוק כו' תיפסל, כל שכן זו שיש לחשוש שמא תינוק יטעה בה כזיי"ן.
אני חוזר ואומר - שהדברים נאמרים כלפי הנראה תמונה, יתכן במציאות שהוי"ו נראית יותר טוב [ולא צריך לשאול תינוק] או יותר גרוע.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה