באות מ"מ בלי ראש דעתך להקל רק להולכים לשיטת הדעת קדושים, צ"צ וכו' או גם לדעת המש"ב
בנוגע לאות מ"ם לא מבואר במ"ב האם חסרון ראש החרטום פוסל, משום גולם. דבר זה מבואר רק בס' קול יעקב.אבל יש לומר דהמקילים אפילו בראשי אלפי"ן ושי"ן שמפורשים בשו"ע הפסול, אעפ"כ מותר לתקנם, כל שכן שמתירים לתקן במ"ם.
באות מ"מ בלי ראש דעתך להקל רק להולכים לשיטת הדעת קדושים, צ"צ וכו' או גם לדעת המש"ב
השבמחקבנוגע לאות מ"ם לא מבואר במ"ב האם חסרון ראש החרטום פוסל, משום גולם. דבר זה מבואר רק בס' קול יעקב.
השבמחקאבל יש לומר דהמקילים אפילו בראשי אלפי"ן ושי"ן שמפורשים בשו"ע הפסול, אעפ"כ מותר לתקנם, כל שכן שמתירים לתקן במ"ם.