בפרשיות ר"ת לא תיכנן הסופר היטב הריוח, וכתב פ' שמע רחוקה מסיום [העתידי] של פ' והיה אם שמוע, ונשאר ריוח גדול ביניהם.
זה כשר, דשיעור הריוח אינו מעכב. כמו שמבואר ביו"ד סי' רעג שלכתחילה יניח ריוח בין כל עמוד ועמוד בספר תורה כשיעור ב' אצבעות - אין שיעור זה מעכב. כל שכן בתפלין, דאפילו אם לא היו כל הפרשיות בקלף אחד בדיעבד כשרות, גם כשהן בקלף אחד אין שיעור זה מעכב.
מ"מ נראה שאפשר לקפל הקלף לאחוריה ולתפור, שייראה קירוב יותר בין הפרשיות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה