אין שיעור ט' יודי"ן [מהכתב הזה] בריוח שלפני והיה אם שמע.
איננו רואים בתמונה מה יש אחר ובשעריך שלפניה, אם היה אחר ובשעריך ריוח כדי ג' אותיות [יודי"ן] או יותר, יש להכשיר כשיטת הט"ז את ריוח המזוזה. אבל אם לא היה שם ריוח, אזי יש לפסול את המזוזה (משמעות שוע"ר סימן לב סעיף נ) כי אין שם שיעור פרשה כלל.
הצד"י - ראש ימין גולם ופסול [עד שיתקן].
[חלק מ]היודי"ן גדולים ביותר ביחס לשאר הכתב, ואין זה ראוי לכתחילה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה