ישנם שני כללים בזה: א. אם ברור לנו שאין לאות צורתה היא פסולה ולא מהני תיקון, שלא כסדרן. ב. אם ברור שזו צורת האות, או בספק לנו - אבל קראה תינוק, מועיל לתקנה שלא כסדרן. כי החסרון הוא בשיעור האות, ולא בצורתה.
ולכן כאן עליך להחליט [התמונה לא חדה דיה בשבילי להחליט] האם יש ברי"ש זו צורת רי"ש, ואם אתה מסתפק שאל תינוק, ואז תוכל לתקנה אחר שיקראנה רי"ש.
ישנם שני כללים בזה:
השבמחקא. אם ברור לנו שאין לאות צורתה היא פסולה ולא מהני תיקון, שלא כסדרן.
ב. אם ברור שזו צורת האות, או בספק לנו - אבל קראה תינוק, מועיל לתקנה שלא כסדרן. כי החסרון הוא בשיעור האות, ולא בצורתה.
ולכן כאן עליך להחליט [התמונה לא חדה דיה בשבילי להחליט] האם יש ברי"ש זו צורת רי"ש, ואם אתה מסתפק שאל תינוק, ואז תוכל לתקנה אחר שיקראנה רי"ש.
ראה דוגמאות נוספות של שאלה זו תחת התוית labels:
השבמחקשיעור ירכי אותיות