הבי"ת הזו פסולה, כי היא עגולה בכללה. בליטת העקב אינו מציל אותה. ואין בה צורת בי"ת. [ולענ"ד לא מועיל בה קריאת התינוק, אפילו רק כדי לתקנה].
גם הבי"ת הזו פסולה, כי היא עגולה היטב למטה. [זה ברור לדעת שוע"ר והמשנת סופרים, אבל לדעת המקדש מעט נראה שמהני קריאת התינוק להכשירה, ועכ"פ לתקנה].
הצדי"ן משונות מעט בצורתן - כשר בדיעבד.
גם הבי"ת הזו פסולה לדעתי - כי עיקר צורתה כ"ף.
הפ"א - צריך לכתחילה שהמושב תכסה את רוב הנקודה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה