הכפי"ן צרין, ואין במושב שיעור ראוי.
מצד צורת האות ברור שהן כ"ף ולא נו"ן, ולכן אי אפשר לפסלן. אמנם צ"ע האם יש שיעור רוחב למושב הכ"ף [על דרך שיש שיעור אורך בירך של ה"א וי"ו וכו', וא"כ לכאורה היה הכ"ף פסול - כי אע"פ שיש לו מראה של כ"ף אין בו שיעור מושב]
תיבת 'לכם' - הכ"ף כשרה (ההבדל בינה לנו"ן שבכתב הזה ברור). הלמ"ד כשרה, אע"פ שראש צוארה בקושי בולט.
הכ"ף - שאלת תינוק אם לא יטעה בה כלמ"ד בגלל העוקץ.
המ"ם סתומה - כשרה בדיעבד, אע"פ שאין גגה בצד שמאל בולטת על פני הקו הסוגר.
המ"ם סתומה - כשרה בדיעבד, אע"פ שאין גגה בצד שמאל בולטת על פני הקו הסוגר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה