זו מזוזה קטנה, וקשה ביותר לשמור על צורת האותיות בגודל כתב כזה.
ציינתי כמה דברים:
אלפי"ן -חיבור נקודה התחתונה אינו בצד שמאלו אלא בימינו, אינו לכתחלה, אך אין לפסלו משום כך.
דלי"ת רבתי - הרגל פחות מעובי הגג, לרוב הפוסקים זהו פסול, משום שחסר שיעור בירכו (יש מתירים לתקנו, להאריך הרגל גם שלא כסדרן, משום שתינוק מכירו).
נו"ן - הראש רחב קצת, כשר בדיעבד.
וי"ו - קטן יחסית וקוץ גדול על ראשו - נראה שמועיל שאלת תינוק להכשיר.
חי"ת - רגל שמאל משונה - כשר בדיעבד.
כ"ף פשוטה רחבה ביותר - פסולה משום שנעשית רי"ש.
הנו''ן של ונתתי זה לא נו''ן הפוכה?
השבמחקלא. נו"ן הפוכה היא כאשר הראש בולט רק ימינה לצואר ולא שמאלה כלל. כאן בולט גם שמאל, אלא שבולט לימין יותר, לכן אין לפסלו.
השבמחק