הסכימו רוב האחרונים שאם אות נחלקת לשתים, כאשר חצי אחת היא אות אחרת והחצי השני אין לו משמעות כי אם האות הנכונה, להכשיר לתקנה. [דעת מיעוט היא דעת מהרש"ק שסובר ביו"ד האל"ף שנפרדה מהאל"ף דאסור לתקנה בתפלין ומזוזה, כי הנקודה עצמה נראית כיו"ד, ולא אמרינן ששאר צורת הא' מוכחת עליה]. כמו כן כאן צד שמאל של התי"ו מוכיח על כל האות.
הצד הימין הוא ד׳?
השבמחקהסכימו רוב האחרונים שאם אות נחלקת לשתים, כאשר חצי אחת היא אות אחרת והחצי השני אין לו משמעות כי אם האות הנכונה, להכשיר לתקנה. [דעת מיעוט היא דעת מהרש"ק שסובר ביו"ד האל"ף שנפרדה מהאל"ף דאסור לתקנה בתפלין ומזוזה, כי הנקודה עצמה נראית כיו"ד, ולא אמרינן ששאר צורת הא' מוכחת עליה].
השבמחקכמו כן כאן צד שמאל של התי"ו מוכיח על כל האות.