לפי המשנה ברורה [ביאור הלכה סימן לב סעיף כה, סוף ד"ה מכירם] פסולה, ואי אפשר לתקנה [שלא כסדרה] בגלל שההפסק ניכר ביותר [ואין זה נכלל בהיתר מהר"ם ושו"ע, לתקן נפסקים].
אני לא יודע - מה דעת אדמה"ז בפרט זה. אמנם נראה לי דעת הצמח צדק (שו"ת אורח חיים סימן טז) שהתיר לתקן ע"י קריאת התינוק אפילו כאשר קפץ חמישית מאורך הגג - גם כאן יתיר לתקן ע"י קריאת התינוק (משמע דלא כסברת משנה ברורה הנ"ל). אמנם למעשה צריך להתיישב האם להקל כל כך ?!
אבל לפי דעת אדה"ז אפשר לתקן עם קריאת תינוק?
השבמחקאני לא יודע - מה דעת אדמה"ז בפרט זה.
השבמחקאמנם נראה לי דעת הצמח צדק (שו"ת אורח חיים סימן טז) שהתיר לתקן ע"י קריאת התינוק אפילו כאשר קפץ חמישית מאורך הגג - גם כאן יתיר לתקן ע"י קריאת התינוק (משמע דלא כסברת משנה ברורה הנ"ל).
אמנם למעשה צריך להתיישב האם להקל כל כך ?!