כן.
ברור שכן אבל למה לשאול לכמה זה מובא בהלכה לא שואלים לאחד ? ?
סליחה חסר פסיק בין לא לשואלים שאלתי למה להיכנס לספק כאילו
זה צריך לשאול ליוסף משה למה נשאלו ב' תינוקות. אבל קורה הדבר מכמה סיבות, שנשאלו כבר ב' תינוקות, ואזי יש לשאול לשלישי.
כן.
השבמחקברור שכן אבל למה לשאול לכמה זה מובא בהלכה לא שואלים לאחד ? ?
השבמחקסליחה חסר פסיק בין לא לשואלים שאלתי למה להיכנס לספק כאילו
השבמחקזה צריך לשאול ליוסף משה למה נשאלו ב' תינוקות. אבל קורה הדבר מכמה סיבות, שנשאלו כבר ב' תינוקות, ואזי יש לשאול לשלישי.
השבמחק