ביארתי באותיות הרב [על אות חי"ת] שלדעת שו"ע רבינו חיבור שתי אותיות פרט לווי"ן וזייני"ן אינו חי"ת, [כגון דלי"ת וזיי"ן] אלא הרכבה אחרת ואינו חי"ת. וא"כ לשאלתך כאן, נראה שזה פסול. אבל הרבה אחרונים סוברים שצירוף דלי"ת וזיי"ן וכדומה אינו פסול. וכל העולם סומך על סברא זו, וא"כ לדעתם החי"ת הזו כשרה.
לדעתי: לאנ"ש צריך להחמיר בדבר, אבל לאחרים אין צורך להחמיר ולפסול, כי יש להם על מה לסמוך.
ביארתי באותיות הרב [על אות חי"ת] שלדעת שו"ע רבינו חיבור שתי אותיות פרט לווי"ן וזייני"ן אינו חי"ת, [כגון דלי"ת וזיי"ן] אלא הרכבה אחרת ואינו חי"ת. וא"כ לשאלתך כאן, נראה שזה פסול.
השבמחקאבל הרבה אחרונים סוברים שצירוף דלי"ת וזיי"ן וכדומה אינו פסול. וכל העולם סומך על סברא זו, וא"כ לדעתם החי"ת הזו כשרה.
לדעתי: לאנ"ש צריך להחמיר בדבר, אבל לאחרים אין צורך להחמיר ולפסול, כי יש להם על מה לסמוך.