בנוגע למה שכתבתי בענין פיטום הקטורת בכתב אשורי
ידידי
הרב אביאל בניסטי שיחיה הפנה את תשומת לבי, למקורות הבאים: כף החיים סי' קלב סעיף קטן כג - אפשר לראות את
זה ב- Hebrew
books
וזה
לשון כף החיים שם (בשם ספר רוח חיים לגאון רבי חיים פאלאג'י): אמירת פיטום הקטרת
מתוך כתב אשורית ככתיבת ס"ת היא סגולה לזכות ולעושר ויהיה מוצלח בכל עסקיו
עכ"ל.
(לא מפורש האם כתבו רק הברייתא דתנו רבנן פיטום הקטרת כו' או גם פרשת הקטרת הכתובה בתורה כפי שאומרים בתפלה. ומסתברא שכוונתו לכל, כולל הפרשה עצמה.
(לא מפורש האם כתבו רק הברייתא דתנו רבנן פיטום הקטרת כו' או גם פרשת הקטרת הכתובה בתורה כפי שאומרים בתפלה. ומסתברא שכוונתו לכל, כולל הפרשה עצמה.
וכן
משמעות מקור קדום יותר - ספר עבודת היום לרבי משה ן' מכיר [עמוד 9 ד"ה והחושש])
http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=41230&st=&pgnum=8
http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=41230&st=&pgnum=8
אמנם
כפי שציינתי במאמרי הנ"ל זה נגד פשטות הפוסקים, שו"ע יו"ד סי' קעט
סעיף יב, ואורח חיים סי' שלד סעי' יד והפוסקים האחרונים, שאסור לכתוב פסוקים או
פרשיות מהתורה על קלף וקמיע. וכנראה שהם סמכו על המקילים שציין בשו"ע או"ח
הנ"ל ושו"ע רבינו שציינתי.
השאלה שלי זה איך יכולים להיות עשיר ולהצליח בעסקיו מתי שהולכים נגד הפוכקים וסומכים על מקילין זה קצת סתירה שנקיל במשהו ולהרוויח מזה גם סגולה לעושר?
השבמחקברכת ה' היא תעשיר
השבמחק