בעיני שאלה קשה. אבל אתה אומר שתינוק קראה ה"א, ואנו רואים שאינו נוגע לגג, לכן [לדעתי בדיעבד] הוא כשר ומותר לגרור מעט מחלק העליון של הרגל. היתה שאלה כזו שהעליתי בפורום לאנגלית, והרב שמאי גרוס שליט"א התיר בפשיטות, כל שאינו נוגע לגג.
לענ"ד אסור לקרוא בספר הזה עד שישאל תינוק, ותינוק יקראנו כדיו ה"א. לאחר קריאת התינוק מותר להמשיך בקריאה, וכל שכן שמותר לתקנו ע"י גרירת חלק העליון של הירך [לבד בשם הוי' ב"ה כמובן].
בעיני שאלה קשה.
השבמחקאבל אתה אומר שתינוק קראה ה"א, ואנו רואים שאינו נוגע לגג, לכן [לדעתי בדיעבד] הוא כשר ומותר לגרור מעט מחלק העליון של הרגל.
היתה שאלה כזו שהעליתי בפורום לאנגלית, והרב שמאי גרוס שליט"א התיר בפשיטות, כל שאינו נוגע לגג.
בס''ת יהי' מותר להמשיך לקרא
השבמחקוכל שאינו נוגע לגג יהי' מותר לגרור הרגל ללא ש''ת?
לענ"ד אסור לקרוא בספר הזה עד שישאל תינוק, ותינוק יקראנו כדיו ה"א.
מחקלאחר קריאת התינוק מותר להמשיך בקריאה, וכל שכן שמותר לתקנו ע"י גרירת חלק העליון של הירך [לבד בשם הוי' ב"ה כמובן].