ומה צד לומר שלא כשר? האם דין שאין שיעור לעובי האותיות לא שייך בגג?
אתה צודק. מפורש בשו"ע רבינו לב סעיף טז שאם ניקב בגג איזה אות ונשתייר שיעור בגגה וכו', וכמו"כ כאן נשתייר שיעור בגג הזיי"ן. אני מסכים שכאן ראוי לומר אין שיעור [מדוקדק] לעובי [גגי] האות.אבל לא בכל מקרה נוכל לומר "אין שיעור לעובי האותיות".
חוץ מזה.האם "נונים" בתמונה כאן הם בסדר או זה נוטה לשאלת תינוק מחמת חשש "ב"?
אני לא רואה בעיה בנוני"ם.
ומה צד לומר שלא כשר? האם דין שאין שיעור לעובי האותיות לא שייך בגג?
השבמחקאתה צודק. מפורש בשו"ע רבינו לב סעיף טז שאם ניקב בגג איזה אות ונשתייר שיעור בגגה וכו', וכמו"כ כאן נשתייר שיעור בגג הזיי"ן. אני מסכים שכאן ראוי לומר אין שיעור [מדוקדק] לעובי [גגי] האות.
השבמחקאבל לא בכל מקרה נוכל לומר "אין שיעור לעובי האותיות".
חוץ מזה.
השבמחקהאם "נונים" בתמונה כאן הם בסדר או זה נוטה לשאלת תינוק מחמת חשש "ב"?
אני לא רואה בעיה בנוני"ם.
השבמחק